Jsme Vám blíž

Canon Akademie

Canon Akademie pořádá pravidelné kurzy
a workshopy pro všechny nadšené fotografy


Nejbližší kurzy:
Aktuálně není vypsáný žádný kurz

Jak fotit architekturu

Architektura může být dechberoucím a inspirativním výsledkem tvořivé síly člověka. Není však vždy snadné ji ve vší prostorovosti a tvarové bohatosti zachytit v jediném záběru. Záleží nejen na úhlu snímání a zvoleném objektivu, ale právě tak i na roční i denní době, resp. na kvalitě světla. Proto si architektura při svém zachycení ve fotografii zaslouží patřičnou pozornost a dodržení jistých základních pravidel. Přitom i popisně zvládnuté fotografie mohou být tvůrčí. Tedy technicky precizní a přitom nepostrádající autorův vklad.

Program workshopu:
Tato dílna Vám představí jak možnosti tvorby kreativních HDR snímků přímo ve fotoaparátu, tak i precizní práci s brilantními Tilt-Shift objektivy Canon. Mimo to si ukážeme, jak vyzrát na perspektivu a kdy je vhodné vyrazit za snímky architektury a proč.
Workshop je rozdělen do dvou částí. Krátká teoretická část je spojená s projekcí a technickým výkladem. Hlavní částí, je samotné fotografování v centru Prahy.
Na místě bude k vyzkoušení jak Full Frame, tak i APS-C fototechnika Canon, včetně blesků a základních i speciálních objektivů. (Po domluvě se pokusíme zajistit i konkrétní techniku na přání).

Na workshop si prosím přineste vlastní techniku včetně příslušenství, abyste si vše v praxi vyzkoušeli. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.
Nezapomeňte si prosím také přinést vlastní stativ, pokud jej vlastníte.

Lektor:
Lektorem workshopu je fotograf MgA. Jan Berghauer a Ing. Oldřich Drnec, není-li na registrační stránce uvedeno jinak.

Kapacita:
Standardní kapacita je 10 účastníků, není-li na registrační stránce uvedeno jinak.
Kurz se může zrušit, popř. přesunout na jiný termín v případě nedostatečného zájmu.

Cena:
Za 1 osobu 700 Kč

Místo konání:
Fotoateliér
Bělehradská 82
Praha 2

Dostupnost MHD - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru (A) nebo od stanice metra I. P. Pavlova (C).

Čas:
V pracovní dny začínají kurzy vždy v 17:30, o víkendu v 17:00. Není-li na registrační stránce uvedeno jinak. Délka kurzu je přibližně 3 hodiny.

Ukázkové video:

Pravidla a podmínky:
Kurz se řídí pravidly Akademie focení, které naleznete zde.