Jsme Vám blíž

Canon Akademie

Canon Akademie pořádá pravidelné kurzy
a workshopy pro všechny nadšené fotografy


Nejbližší kurzy:
3. 10.
2017

Portrét

Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru i exteriéru.

Program workshopu:
Poradíme Vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného. Pro jaký typ portrétu se hodí jaký postup, jak navodit odpovídající atmosféru a který objektiv použít. Na našich modelkách si během kurzu krok za krokem ukážeme práci v umělém i přirozeném světle. Vyzkoušíte si špičkovou profesionální, ale i cenově dostupnou techniku.
Workshop je rozdělen do dvou částí. Krátká teoretická část je spojená s projekcí a technickým výkladem. Hlavní částí, je samotné fotografování v interiéru i exteriéru.

Na workshop si prosím přineste vlastní techniku včetně blesku a příslušenství, abyste si vše v praxi vyzkoušeli. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Lektor:
Lektorem workshopu je fotograf MgA. Jan Berghauer a Ing. Oldřich Drnec, není-li na registrační stránce uvedeno jinak.

Kapacita:
Standardní kapacita je 10 účastníků, není-li na registrační stránce uvedeno jinak.
Kurz se může zrušit, popř. přesunout na jiný termín v případě nedostatečného zájmu.

Cena:
Za 1 osobu 1100 Kč

Místo konání:
PRAHA
Fotoateliér
Bělehradská 82
Praha 2

Dostupnost MHD - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru (A) nebo od stanice metra I. P. Pavlova (C).

BRNO
ŠKOLICÍ STŘEDISKO VARS BRNO a.s.
Kroftova 90
Brno – Žabovřesky

Parkování zajištěno přímo v areálu.
Dostupnost MHD - cca 100 m od stanice autobusu Vrázova nebo 300 m od stanice autobusu Štursova.

Čas:
V pracovní dny začínají kurzy vždy v 17:00, o víkendu v 10:00. Není-li na registrační stránce uvedeno jinak. Délka kurzu je přibližně 3 hodiny.

Ukázkové video:

Pravidla a podmínky:
Kurz se řídí pravidly Akademie focení, které naleznete zde.