Jsme Vám blíž

Canon Akademie

Canon Akademie pořádá pravidelné kurzy
a workshopy pro všechny nadšené fotografy


Nejbližší kurzy:
10. 6.
2017

Sportovní fotografie

Fascinuje Vás člověk v pohybu a sportovní fotografie? Myslíte si ale, že fotit sport je příliš náročná disciplína a je k tomu potřeba příliš specializovaná technika? Dokážeme Vám, že sport můžete fotit i Vy.

Program workshopu:
Workshop je zaměření především na praktickou část s naším sportovcem, který bude k dispozici pro Váš objektiv. Workshop však začneme nepostradatelnou teoretickou částí. Při ní si ve stručnosti vysvětlíme základy práce s expozičním trojúhelníkem a zaměříme se na práci s hloubkou ostrosti a pohybovým managementem, stejně jako na další možnosti nastavení fotoaparátu. V praxi si poté vše vyzkoušíte na pohybujícím se objektu.
Praktická část proběhne ve skate parku, kde nám bude k dispozici jezdec na kolečkových bruslích. Nejprve budeme vycházet ze základních expozičních režimů. Postupně při focení přibydou důležité veličiny, jako je expoziční čas, clona, ISO a vyvážení bílé. O různorodost záběrů se postarají objektivy s ohniskovými vzdálenostmi od ultraširokoúhlých po teleobjektivy. Workshop Vás naučí pořizovat kreativní fotografie sportovních momentek, které budete mít plně pod kontrolou.

Na workshop si prosím přineste vlastní techniku včetně blesku a příslušenství, abyste si vše v praxi vyzkoušeli. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Lektor:
Lektorem workshopu je fotograf MgA. Jan Berghauer a Ing. Oldřich Drnec, není-li na registrační stránce uvedeno jinak.

Kapacita:
Standardní kapacita je 10 účastníků, není-li na registrační stránce uvedeno jinak.
Kurz se může zrušit, popř. přesunout na jiný termín v případě nedostatečného zájmu.

Cena:
Za 1 osobu 700 Kč

Místo konání:
Mystic Skatepark
Ostrov Štvanice
Praha 7

Dostupnost MHD - cca 400 m od stanice metra Vltavská (C) nebo cca 500 m od stanice metra Florenc (B).

Čas:
Kurz začíná vždy v 17:00. Není-li na registrační stránce uvedeno jinak. Délka kurzu je přibližně 3 hodiny.

Ukázkové video:

Pravidla a podmínky:
Kurz se řídí pravidly Akademie focení, které naleznete zde.