Jedinečná akce
pro fotografické
nadšence je zpět


Canon ZOOM 2021

Praha

22. 6. 2021

9:30 - 17:00

ZOO Praha

Registrace ukončena

Zlin

22. 8. 2021

9:30 - 17:00

ZOO Zlín

Mám zájem

Co je Canon ZOOM?

Tradiční fotografická akce určená pro nadšené fotografy - amatéry i zkušené poloprofesionály. V atraktivních prostorách ZOO vám dáme možnost vyzkoušet si nejnovější fotoaparáty, objektivy a další fototechniku Canon. Součástí akce jsou i workshopy a moderované procházky s fotografy Canon.



Vstupné do ZOO není součástí akce. Pro vstup do ZOO je nutné zakoupit vstupenku nebo využít permanentku.

Rezervujte si místo

Počet míst je omezen a proto se nezávazně registrujte co nejdříve.

Před akcí po vás budeme chtít potvrzení o účasti a budete si moci vybrat přesné termíny workshopů či moderovaných procházek.

Opravdu potřebujeme vědět kdo jste :)
Potřebujeme vaše telefonní číslo, abychom vám mohli poslat zprávu, kdyby došlo k nějaké změně.
E-mail opravdu potřebujeme.
Bohužel potřebujeme souhlas se zpracováním údajů. Jinak to nejde :(

22. 6. 2021
ZOO Praha

Součástí akce byly i workshopy a moderované procházky s fotografy Canon

22. 8. 2021
ZOO Zlín

Součástí akce jsou i workshopy a moderované procházky s fotografy Canon

  • 10:00 ‒ Patrik Rolín*
  • 10:30 ‒ Martin Mecnarowski
  • 14:00 ‒ Patrik Rolín*
  • 14:30 ‒ Martin Mecnarowski

* Václav Křížek se bohužel nemůže zúčastnit, proto jeho program převezme Patrik Rolín.

FotoSoutěž

I tento rok bude probíhat fotosoutěž Canon ZOOM 2021. Zachyťte jedinečné momenty ze života zvířat a soutěžte.

A co můžete vyhrát?

EOS 250D
Zrcadlovku
Canon EOS 250D
Selphy CP800
Fototiskárnu
Selphy CP1300
Canon PowerShoot ZOOM
Fotoaparát Canon
PowerShoot ZOOM

Nebo si vyberte některý z kurzů Akademie Focení

Vánoční portrét

15. 12. 2021 17:00, Praha

Vánoční portrét

Fotografický workshop ve večerních ulicích Prahy s vánoční atmosférou a sličnou modelkou.

Vyvoláváme RAW fotografie v Adobe Camera Raw

10. 1. 2022 17:00, Živě online

Vyvoláváme RAW fotografie v Adobe Camera Raw

Kurz je určený pro všechny, kteří chtějí své fotografie dále upravovat v software od společnosti Adobe a posunout je na vyšší úroveň.

Zvládnutí správné expozice

18. 1. 2022 17:00, Živě online

Zvládnutí správné expozice

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.

Workshop Akt

19. 1. 2022 17:00, Praha

Workshop Akt

Zpodobňování krásy lidského těla je jednou z nejstarších uměleckých disciplín vůbec. Přinášíme vám teoretický i praktický úvod do světa focení aktů.

Základy kompozice a ostření

20. 1. 2022 17:00, Živě online

Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.

Portrétní fotografie v ateliéru

24. 1. 2022 17:00, Praha

Portrétní fotografie v ateliéru

Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru. Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného.