Fotíme street food

Máte rádi jídlo? A rádi ho fotíte? My vám poradíme jak i v polních podmínkách udělat pěknou fotku jídla, přestože je servírováno jen na papírovém tácku a kolem vás pálí ostré slunce.
Sobota

19. 6. 2021

od 17:00

Délka 1,5 hodiny

Praha

Havlíčkovy sady, Praha 2 – Vinohrady
  • 9 volných míst

Naši fotografové vám poradí, jak i v polních podmínkách udělat pěknou fotku jídla, přestože je servírováno jen na papírovém tácku a kolem vás pálí ostré slunce. V okolí Canon stánku na Apetit pikniku si ukážeme tipy a triky, jak dosáhnout líbivé fotografie streed foodu a jak ji hned po vyfocení upravit a připravit např. pro sociální sítě. Na místě si budete moct vyzkoušet profesionální, ale i cenově dostupnou techniku Canon.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Workshop probíhá v rámci festivalu Apetit piknik u Canon stánku v Havlíčkových sadech, Praha 2 – Vinohrady.

Co byste měli znát před kurzem

Návštěvníci tohoto kurzu by měli znát základy fotografování a ovládání fotoaparátu, základy ostření, správné kompozice a expozice. To vše se naučíte v našich kurzech pro začátečníky a mírně pokročilé.

Měli byste umět před kurzem:

  • zvládat rutinní použití fotoaparátu
  • znát fotografické pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu a režimech focení

Místo konání

Adresa:
Havlíčkovy sady, Praha 2 – Vinohrady

Školitelé
Fotografie z kurzu
Kurzy foceníKurzy foceníKurzy foceníKurzy focení

Další vypsané kurzy
Začátečník
Jak se plánuje fotovýprava

24. 6. 2021 19:00, Živě online

Jak se plánuje fotovýprava

Ambasador Canonu Jakub Frey vám poví, co vše je potřeba udělat před podniknutím fotovýpravy nejen za hranice ČR.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19 Sponzorováno Canonem
Začátečník
Základy ovládání fotoaparátu

28. 6. 2021 17:00, Živě online

Základy ovládání fotoaparátu

Ideální kurz pro začátečníky. Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Fotoprocházka k Mumlavskému vodopádu

4. 7. 2021 12:00, Harrachov

Fotoprocházka k Mumlavskému vodopádu

Přijďte si vyzkoušet základy krajinářské fotografie a odneste si atraktivní fotografie Mumlavského vodopádu.