Fotografování městské krajiny

Vyrazte s námi do města a zachyťme společně ladné křivky budov v zajímavém světle.
Úroveň: Vhodné začátečníky i středně pokročilé.

Fotografování městské krajiny a architektury není na první pohled úplně jednoduché. Pro kvalitní výsledek se nejprve musíme seznámit se všemi aspekty, které ovlivní výslednou fotografii.  Denní doba, množství a kvalita světla hrají velkou roli. Vyzkoušíme si různé zorné úhly, které ovlivní celkové vnímání stavby v okolním prostředí. Pokusíme se i o vznik dynamických snímků pomocí tzv. ND filtrů, třešničkou na dortu bude použití tilt-shift objektivů, který nám umožní pracovat s rovnými svislicemi přímo na místě.

Workshop je uveden krátkou teoretickou částí, abychom se všichni dostali na stejnou úroveň a rozuměli základním pojmům a věděli jak pracovat s nastavováním fotoaparátu.

Praktická část začíná před Tančícím domě na Praze 1, kde budeme společně pozorovat změny při klesajícím množství světla. V tomto případě s ubývajícím světem zábava nekončí.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Pokud máte vlastní stativ, vezměte si jej prosím s sebou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Co byste měli znát před kurzem

Účastníci tohoto kurzu by měli znát znát základy fotografování a ovládání fotoaparátu.

Měli byste umět před kurzem:

  • zvládat rutinní použití fotoaparátu
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu a režimech focení

Jak se plánuje fotovýprava

24. 6. 2021 19:00, Živě online

Jak se plánuje fotovýprava

Ambasador Canonu Jakub Frey vám poví, co vše je potřeba udělat před podniknutím fotovýpravy nejen za hranice ČR.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19 Sponzorováno Canonem
Vyvoláváme fotografie v Adobe Photoshop

25. 6. 2021 17:00, Živě online

Vyvoláváme fotografie v Adobe Photoshop

Kurz je určený pro všechny, kteří chtějí své fotografie dále upravovat a posunout je na vyšší úroveň.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Fotoprocházka k Mumlavskému vodopádu

4. 7. 2021 12:00, Harrachov

Fotoprocházka k Mumlavskému vodopádu

Přijďte si vyzkoušet základy krajinářské fotografie a odneste si atraktivní fotografie Mumlavského vodopádu.