Workshop interiérové fotografie

Naučte se zachytit poutavé fotky interiérů s přirozeným světlem.

Fotografování interiérů je náročná disciplína, často musíte pracovat v malém prostoru, dávat pozor na zkreslení širokoúhlých objektivů, světlo, stíny a samozřejmě kompozici. K zachycení interiéru často není možné použít blesky, protože místnost je buď tak malá, že se nevejdou nebo naopak tak velká, že by jich bylo potřeba velmi hodně. Proto se zaměříme na fotografování s přirozeným světlem, ale ukážeme si i možnosti přisvícení temných zákoutí.

Workshop je zaměřený na focení interiérů s přirozeným světlem. Workshop je rozdělen do dvou částí. Krátká teoretická část s technickým výkladem. Hlavní částí je samotné fotografování interiérů.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem. K zapůjčení bude široká paleta cenově dostupných objektivů až po speciální širokoúhlé.



ZAVEDLI JSME OPATŘENÍ PROTI ŠÍŘENÍ COVID-19
Abychom ochránili účastníky kurzu i naše lektory, dbáme aktuálních vládních opatření proti šíření nemoci COVID-19 a prosíme, aby jste je také dodržovali.
Školitelé

Další vypsané kurzy
Fotografování pro začátečníky

21. 2. 2022 17:00, Online živě

Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.

Fotografování pro začátečníky

28. 2. 2022 17:00, Online živě

Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.

Fotografování pro začátečníky

13. 6. 2022 17:00, Online živě

Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.