Portrétní fotografie v ateliéru

Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru. Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného.

Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného. Pro jaký typ portrétu se hodí jaký postup, jak navodit odpovídající atmosféru a který objektiv použít. Na naší modelce si během kurzu krok za krokem ukážeme práci v umělém i přirozeném světle. Vyzkoušíte si špičkovou profesionální, ale i cenově dostupnou techniku.

Workshop je rozdělen do dvou částí. Krátká teoretická část je spojená s projekcí a technickým výkladem. Hlavní částí je samotné fotografování v ateliéru.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Co byste měli znát před kurzem

Návštěvníci tohoto kurzu by měli znát základy fotografování a ovládání fotoaparátu, základy ostření, správné kompozice a expozice. To vše se naučíte v našich kurzech pro začátečníky a mírně pokročilé.

Měli byste umět před kurzem:

  • zvládat rutinní použití fotoaparátu
  • znát fotografické pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu a režimech focení
  • znát kompoziční pravidla a způsoby ostření


ZAVEDLI JSME OPATŘENÍ PROTI ŠÍŘENÍ COVID-19
Abychom ochránili účastníky kurzu i naše lektory, dbáme aktuálních vládních opatření proti šíření nemoci COVID-19 a prosíme, aby jste je také dodržovali.

Místo konání

Adresa:
Ateliér Rafael, Táboritská 15, Praha 3

Školitelé

Další vypsané kurzy
Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

28. 8. 2022 15:00, Praha

Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

V rámci FOOD pikniku vás naučíme nachytit jedinečná atmosféra a chuť street food.

Sponzorováno Canonem
Fotografování pro začátečníky

12. 9. 2022 17:00, Online živě

Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.

Sportovní workshop downhill

2. 10. 2022 11:30, Dolní Morava

Sportovní workshop downhill

Přijďte si vyzkoušet techniku Canon v rámci downhill závodu horských kol.

Sponzorováno Canonem