Workshop Portrét

Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru i exteriéru. Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného.
Středa

24. 3. 2021

od 12:00

Délka 4 hodiny

Brno

Fotoateliéru ONE TAKE, Zábrdovická 25/2, Brno
  • Poslední 3 místa

Úroveň: Vhodné pro pokročilé.

Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného. Pro jaký typ portrétu se hodí jaký postup, jak navodit odpovídající atmosféru a který objektiv použít. Na našich modelkách si během kurzu krok za krokem ukážeme práci v umělém i přirozeném světle. Vyzkoušíte si špičkovou profesionální, ale i cenově dostupnou techniku.

Workshop je rozdělen do dvou částí. Krátká teoretická část je spojená s projekcí a technickým výkladem. Hlavní částí je samotné fotografování v interiéru i exteriéru.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Workshop probíhá ve Fotoateliéru ONE TAKE, Zábrdovická 25/2, Brno - Židenice, 4. patro.

Co byste měli znát před kurzem

Návštěvníci tohoto kurzu by měli znát základy fotografování a ovládání fotoaparátu, základy ostření, správné kompozice a expozice. To vše se naučíte v našich kurzech pro začátečníky a mírně pokročilé.

Měli byste umět před kurzem:

  • zvládat rutinní použití fotoaparátu
  • znát fotografické pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu a režimech focení
  • znát kompoziční pravidla a způsoby ostření

Místo konání

Adresa:
Fotoateliéru ONE TAKE, Zábrdovická 25/2, Brno

Školitelé

Další vypsané kurzy
Pokročilý
Workshop Portrét

31. 3. 2021 17:00, Praha

Workshop Portrét

Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru i exteriéru. Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného.