Workshop Portrét

Vhodný pro pokročilé majitele zrcadlovek i bezzrcadlovek. Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru i exteriéru.
Středa

13. 1. 2021

od 17:00

Délka 4 hodiny

Praha

Bělehradská 82, Praha 2
  • 9 volných míst

Úroveň: Vhodné pro pokročilé.

Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného. Pro jaký typ portrétu se hodí jaký postup, jak navodit odpovídající atmosféru a který objektiv použít. Na našich modelkách si během kurzu krok za krokem ukážeme práci v umělém i přirozeném světle. Vyzkoušíte si špičkovou profesionální, ale i cenově dostupnou techniku.

Workshop je rozdělen do dvou částí. Krátká teoretická část je spojená s projekcí a technickým výkladem. Hlavní částí je samotné fotografování v interiéru i exteriéru.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Kurz probíhá ve Fotoateliéru Bělehradská 82, Praha 2 - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru.

Co byste měli znát před kurzem

Návštěvníci tohoto kurzu by měli znát základy fotografování a ovládání fotoaparátu, základy ostření, správné kompozice a expozice. To vše se naučíte v našich kurzech pro začátečníky a mírně pokročilé.

Měli byste umět před kurzem:

  • zvládat rutinní použití fotoaparátu
  • znát fotografické pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu a režimech focení
  • znát kompoziční pravidla a způsoby ostření

Místo konání

Adresa:
Bělehradská 82, Praha 2

Školitelé

Další vypsané kurzy
Úplný začátečník
Úvod do světa fotografování

1. 2. 2021 17:00, Praha

Úvod do světa fotografování

Ideální kurz pro začátečníky. Poznejte potenciál svého fotoaparátu a začněte si užívat focení naplno.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Základy ovládání fotoaprátu

8. 2. 2021 17:00, Praha

Základy ovládání fotoaprátu

Ideální kurz pro začátečníky. Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Mírně pokročilý
Zvládnutí správné expozice

17. 2. 2021 17:00, Praha

Zvládnutí správné expozice

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.