Workshop Portrét

Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru i exteriéru. Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného.

Úroveň: Vhodné pro pokročilé.

Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného. Pro jaký typ portrétu se hodí jaký postup, jak navodit odpovídající atmosféru a který objektiv použít. Na naší modelce si během kurzu krok za krokem ukážeme práci v umělém i přirozeném světle. Vyzkoušíte si špičkovou profesionální, ale i cenově dostupnou techniku.

Workshop je rozdělen do dvou částí. Krátká teoretická část je spojená s projekcí a technickým výkladem. Hlavní částí je samotné fotografování v interiéru i exteriéru.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Workshop probíhá ve Fotoateliéru Bělehradská 82, Praha 2 - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru. A následná praxe v terénu

Co byste měli znát před kurzem

Návštěvníci tohoto kurzu by měli znát základy fotografování a ovládání fotoaparátu, základy ostření, správné kompozice a expozice. To vše se naučíte v našich kurzech pro začátečníky a mírně pokročilé.

Měli byste umět před kurzem:

  • zvládat rutinní použití fotoaparátu
  • znát fotografické pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu a režimech focení
  • znát kompoziční pravidla a způsoby ostření

Místo konání

Adresa:
Bělehradská 82, Praha 2

Školitelé

Další vypsané kurzy
Vyvoláváme fotografie v Adobe Photoshop

25. 6. 2021 17:00, Živě online

Vyvoláváme fotografie v Adobe Photoshop

Kurz je určený pro všechny, kteří chtějí své fotografie dále upravovat a posunout je na vyšší úroveň.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Fotoprocházka k Mumlavskému vodopádu

4. 7. 2021 15:00, Harrachov

Fotoprocházka k Mumlavskému vodopádu

Přijďte si vyzkoušet základy krajinářské fotografie a odneste si atraktivní fotografie Mumlavského vodopádu.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Ostření v pohybu

21. 7. 2021 17:00, Praha

Ostření v pohybu

Canon ambasador Jakub Frey vás naučí jak správně ostřit v pohybu.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19 Sponzorováno Canonem