Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.
Pondělí

9. 9. 2024

od 17:00

Délka 4 hodiny

Online živě

  • Více jak 10 volných míst

Během kurzu se dozvíte, jak efektivně ovládat fotoaparát, k čemu slouží základní ovládací prvky na těle fotoaparátu, jak pracovat s vestavěným bleskem nebo jak se orientovat v nastavení. Dále bude na programu dotykové versus mechanické ovládání funkcí, rychlý přístup ke klíčovým funkcím (Q menu), prohlížení snímků a praktická ukázka focení přes hledáček / živý náhled.

Na kurz mějte připravený fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou.

Kurz probíhá prostřednictvím živého online přenosu. Odkaz pro přihlášení na kurz vám zašleme před konáním kurzu.

Na živý online přenos kurz budete potřebovat:

  • Počítač, tablet nebo telefon se zvukem.
  • Ideálně mikrofon, abyste mohli klást dotazy. Pokud byste mikrofon neměli k dispozici, máme pro vás připravený i chat.
  • Kamera není třeba, toto záleží na vás.
  • Webový prohlížeč Microsoft Edge nebo aplikaci Microsoft Teams, kterou je možné stáhnout zde. V těchto programech máme vyzkoušené, že přenos funguje, proto je doporučujeme.

Co byste měli znát před kurzem

Tento kurz je příležitostí pro začátečníky, kteří již mají základní znalosti v oblasti focení, dozvědět se něco víc.

Před kurzem byste měli:

  • základně používat fotoaparát (zapnout/vypnout, zaostření, spoušť...)
  • vědět jak držet fotoaparát
  • mít základní představu o fungování
Školitelé

Další vypsané kurzy
Sportovní workshop Fotíme tenis s Pavlem Lebedou

20. 7. 2024 09:30, Praha

Sportovní workshop Fotíme tenis s Pavlem Lebedou

Přijďte se naučit jak atraktivně fotit tenisové turnaje! Workshopem vás provede profesionální sportovní fotograf Pavel Lebeda.

Sponzorováno Canonem
Focení na závodech motocyklů WorldSBK 2024 Czech Round

20. 7. 2024 10:00, Most

Focení na závodech motocyklů WorldSBK 2024 Czech Round

Přijďte si vyzkoušet techniku Canon v rámci mistrovství světa motocyklů kategorie superbike. V ceně workshopu je volný vstup na akci. Vhodné už pro začátečníky.

Sponzorováno Canonem
Fotokurz: Odhalte naplno funkce svého fotoaparátu

23. 9. 2024 15:00, Praha

Fotokurz: Odhalte naplno funkce svého fotoaparátu

Jste začátečníci nebo mírně pokročilí a chcete se neustále zlepšovat? Naučíme Vás vyfotit krásné fotky do alba i na Instagram.

Sponzorováno Canonem