Úvod do světa fotografování

Ideální kurz pro začátečníky. Poznejte potenciál svého fotoaparátu a začněte si užívat focení naplno.
4 hodnocení4 komentářů
Úroveň: Vhodné pro úplné začátečníky a začátečníky.

V kurzu se dozvíte všechno důležité o základech focení. Vítáni jsou i ti, kteří foťák ještě nikdy nedrželi v ruce, protože i správné držení přístroje bude na programu. Mezi základy patří také návod na zprovoznění fotoaparátu a nebo základní fotografické pojmy. Dále bude řeč o snímačích, ohnisku a ohniskové vzdálenosti objektivu.

Až budete mít přehled o všech základních pojmech, dozvíte se, jak si vybrat správný objektiv a další příslušenství. Nakonec vám lektor vysvětlí základní expoziční režimy (automatika + scénické režimy) a možnosti programové automatiky (režim P).

Vhodný navazující kurz: Základy ovládání fotoaparátu

Kurz probíhá prostřednictvím živého online přenosu.

Na živý online přenos kurz budete potřebovat:

  • Počítač, tablet nebo telefon se zvukem.
  • Ideálně mikrofon, abyste mohli klást dotazy. Pokud byste mikrofon neměli k dispozici, máme pro vás připravený i chat.
  • Kamera není třeba, toto záleží na vás.
  • Webový prohlížeč Microsoft Edge nebo aplikaci Microsoft Teams, kterou je možné stáhnout zde. V těchto programech máme vyzkoušené, že přenos funguje, proto je doporučujeme.

Co byste měli znát před kurzem

Tento kurz je určen úplným začátečníkům. Pokud již zvládáte alespoň základy, poohlédněte se raději po kurzech pro začátečníky nebo mírně pokročilé, jinak byste se mohli trochu nudit.

Školitelé

Další vypsané kurzy
Mírně pokročilý
Sportovní workshop downhill

12. 9. 2021 11:30, Ještěd

Sportovní workshop downhill

Přijďte si vyzkoušet techniku Canon v rámci downhill závodu horských kol.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19 Sponzorováno Canonem