Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.
1 hodnocení1 komentářů

Těšit se můžete na vysvětlení základních režimů ostření, volbu ostřících bodů (jednotlivé body, zóny atd.) i praktické zkoušení ostřících režimů.

Dalšími tématy kurzu budou rozdíly při statickém a dynamickém focení, ruční ostření / ostření přes živý náhled, historie a druhy kompozice, základní kompoziční pravidla (zlatý řez), formáty obrazu a nejčastější chyby při komponování. Chybět nebudou ani praktické ukázky na konkrétních fotografiích.

Vhodný navazující kurz: Zvládnutí správné expozice a workshopy.

Kurz probíhá prostřednictvím živého online přenosu.

Na živý online přenos kurz budete potřebovat:

  • Počítač, tablet nebo telefon se zvukem.
  • Ideálně mikrofon, abyste mohli klást dotazy. Pokud byste mikrofon neměli k dispozici, máme pro vás připravený i chat.
  • Kamera není třeba, toto záleží na vás.
  • Webový prohlížeč Microsoft Edge nebo aplikaci Microsoft Teams, kterou je možné stáhnout zde. V těchto programech máme vyzkoušené, že přenos funguje, proto je doporučujeme.

Co byste měli znát před kurzem

Účastníci tohoto kurzu by již měli znát základní fotografické pojmy, které jsou náplní kurzů Úvod do světa fotografování a Základy ovládání fotoaparátu.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat fotoaparát (zapnout/vypnout, zaostření, spoušť...)
  • vědět jak držet fotoaparát
  • mít základní představu o fungování
  • znát základní pojmy
  • základně se orientovat v nastavení fotoaparátu

ZAVEDLI JSME OPATŘENÍ PROTI ŠÍŘENÍ COVID-19
Abychom ochránili účastníky kurzu i naše lektory, dbáme aktuálních vládních opatření proti šíření nemoci COVID-19 a prosíme, aby jste je také dodržovali.
Školitelé

Další vypsané kurzy
Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

28. 8. 2022 15:00, Praha

Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

V rámci FOOD pikniku vás naučíme nachytit jedinečná atmosféra a chuť street food.

Sponzorováno Canonem
Fotografování pro začátečníky

12. 9. 2022 17:00, Online živě

Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.

Sportovní workshop downhill

2. 10. 2022 11:30, Dolní Morava

Sportovní workshop downhill

Přijďte si vyzkoušet techniku Canon v rámci downhill závodu horských kol.

Sponzorováno Canonem