Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.
1 hodnocení1 komentářů

Těšit se můžete na vysvětlení základních režimů ostření, volbu ostřících bodů (jednotlivé body, zóny atd.) i praktické zkoušení ostřících režimů.

Dalšími tématy kurzu budou rozdíly při statickém a dynamickém focení, ruční ostření / ostření přes živý náhled, historie a druhy kompozice, základní kompoziční pravidla (zlatý řez), formáty obrazu a nejčastější chyby při komponování. Chybět nebudou ani praktické ukázky na konkrétních fotografiích.

Vhodný navazující kurz: Zvládnutí správné expozice a workshopy.

Kurz probíhá prostřednictvím živého online přenosu.

Na živý online přenos kurz budete potřebovat:

  • Počítač, tablet nebo telefon se zvukem.
  • Ideálně mikrofon, abyste mohli klást dotazy. Pokud byste mikrofon neměli k dispozici, máme pro vás připravený i chat.
  • Kamera není třeba, toto záleží na vás.
  • Webový prohlížeč Microsoft Edge nebo aplikaci Microsoft Teams, kterou je možné stáhnout zde. V těchto programech máme vyzkoušené, že přenos funguje, proto je doporučujeme.

Co byste měli znát před kurzem

Účastníci tohoto kurzu by již měli znát základní fotografické pojmy, které jsou náplní kurzů Úvod do světa fotografování a Základy ovládání fotoaparátu.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat fotoaparát (zapnout/vypnout, zaostření, spoušť...)
  • vědět jak držet fotoaparát
  • mít základní představu o fungování
  • znát základní pojmy
  • základně se orientovat v nastavení fotoaparátu

ZAVEDLI JSME OPATŘENÍ PROTI ŠÍŘENÍ COVID-19
Abychom ochránili účastníky kurzu i naše lektory, dbáme aktuálních vládních opatření proti šíření nemoci COVID-19 a prosíme, aby jste je také dodržovali.
Školitelé

Další vypsané kurzy
Fotografování pro začátečníky

1. 2. 2022 17:00, Online živě

Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.

Portrétní fotografie v ateliéru

14. 2. 2022 17:00, Praha

Portrétní fotografie v ateliéru

Vytvářejte poutavé a osobité portréty v interiéru. Poradíme vám, jak co nejlépe vystihnout a zdůraznit osobnost portrétovaného.

Fotografování pro začátečníky

2. 5. 2022 17:00, Online živě

Fotografování pro začátečníky

Seznamte se zblízka s nastavením a funkcemi svého fotoaparátu.