Zvládnutí správné expozice

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Pracujte se svým fotoaparátem bez limitů a staňte se krok za krokem profi fotografem.
Úroveň: Vhodné pro začátečníky a mírně pokročilé.

Co se dozvíte? Vše důležité ohledně expozičního času a funkce clony, jak ovlivnit pohybovou (ne)ostrost či jak pracovat s hloubkou ostrosti.

Dalšími tématy kurzu jsou světelnost objektivu, citlivost snímače na světlo (ISO), kreativní expoziční režimy (P, Tv, Av, M), provázanost v expozičním trojúhelníku a histogram. Chybět nebudou ani ukázky na konkrétních fotografiích a praktické zkoušení funkce clony a rychlosti závěrky.

Vhodný navazující kurz: Pokročilé ovládání zrcadlovky, tipy a triky a workshopy.

Kurz probíhá formou živého online přenosu. Na kurz budete potřebovat:

  • Počítač, tablet nebo telefon se zvukem.
  • Ideálně mikrofon, abyste mohli klást dotazy. Pokud byste mikrofon neměli k dispozici, máme pro vás připravený i chat.
  • Kamera není třeba, toto záleží na vás.
  • Webový prohlížeč Microsoft Edge nebo aplikaci Microsoft Teams, kterou je možné stáhnout zde. V těchto programech máme vyzkoušené, že přenos funguje, proto je doporučujeme.

Co byste měli znát před kurzem

Kurz zaměřený na expozici je určen účastníkům kurzů Úvod do světa fotografování, Základy ovládání fotoaparátu a Základy ostření a správná kompozice, stejně jako fotografům, kteří již mají dobře zvládnuté základy focení.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat a držet fotoaparát
  • mít představu o fungování a znát základní pojmy
  • orientovat se v nastavení fotoaparátu
  • znát základní kompoziční pravidla 
  • znát způsoby ostření

ZAVEDLI JSME OPATŘENÍ PROTI ŠÍŘENÍ COVID-19
Abychom ochránili účastníky kurzu i naše lektory, dbáme aktuálních vládních opatření proti šíření nemoci COVID-19 a prosíme, aby jste je také dodržovali.
Školitelé

Další vypsané kurzy
Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

4. 6. 2022 15:00, Liberec

Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

V rámci Prima Fresh festivalu vás naučíme nachytit jedinečná atmosféra a chuť street food.

Sponzorováno Canonem
Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

18. 6. 2022 15:00, Praha

Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

V rámci Apetit pikniku vás naučíme nachytit jedinečná atmosféra a chuť street food.

Sponzorováno Canonem
Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

28. 8. 2022 15:00, Praha

Workshop Zachyťte jedinečnou chuť street food

V rámci FOOD pikniku vás naučíme nachytit jedinečná atmosféra a chuť street food.

Sponzorováno Canonem