Workshop focení pejsků

Zachyťte ty nejlepší momenty svých psích miláčků. Vhodné už pro začátečníky.
Čtvrtek

30. 5. 2024

od 18:30

Délka 2 hod

Praha

Královská obora Stromovka, Praha 7
  • 8 volných míst

Na kurzu vám poradíme, jaké zvolit nastavení fotoaparátu pro zachycení nejlepších momentů vašich psích miláčků a na co si při focení dávat pozor. Během kurzu budete mít možnost získat praktické zkušenosti při fotografování psího modela a zlepšit své technické dovednosti pod taktovkou zkušených lektorů.
Tento workshop je vhodný pro začátečníky a pokročilé, kteří se chtějí naučit lépe fotografovat své domácí mazlíčky.

S sebou si přineste fotoaparát s objektivem, nabitou baterií a paměťovou kartou. Vlastní techniku budete moci kombinovat s vystavenými objektivy a naopak, např. vlastní objektiv se zapůjčeným fotoaparátem.

Přesné místo srazu upřesníme.

Místo konání

Adresa:
Královská obora Stromovka, Praha 7

Fotografie z kurzu
Kurzy focení

Další vypsané kurzy
Ostření a správná expozice

17. 6. 2024 17:00, Online živě

Ostření a správná expozice

Naučte se používat správný druh ostření a mějte expozici plně pod kontrolou.

Sponzorováno Canonem
Focení na závodech motocyklů WorldSBK 2024 Czech Round

20. 7. 2024 10:00, Most

Focení na závodech motocyklů WorldSBK 2024 Czech Round

Přijďte si vyzkoušet techniku Canon v rámci mistrovství světa motocyklů kategorie superbike. V ceně workshopu je volný vstup na akci. Vhodné už pro začátečníky.

Sponzorováno Canonem
Focení na závodech Czech Truck Prix

31. 8. 2024 10:00, Most

Focení na závodech Czech Truck Prix

Přijďte si vyzkoušet techniku Canon v rámci mistrovství Evropy okruhových tahačů CZECH TRUCK PRIX závodu závodních tahačů. V ceně workshopu je volný vstup na akci. Vhodné už pro začátečníky.

Sponzorováno Canonem