Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.
1 hodnocení1 komentářů

Úroveň: Vhodné pro začátečníky a mírně pokročilé.

Těšit se můžete na vysvětlení základních režimů ostření, volbu ostřících bodů (jednotlivé body, zóny atd.) i praktické zkoušení ostřících režimů.

Dalšími tématy kurzu budou rozdíly při statickém a dynamickém focení, ruční ostření / ostření přes živý náhled, historie a druhy kompozice, základní kompoziční pravidla (zlatý řez), formáty obrazu a nejčastější chyby při komponování. Chybět nebudou ani praktické ukázky na konkrétních fotografiích.

Vhodný navazující kurz: Zvládnutí správné expozice a workshopy.

Kurzy probíhají:

- Ve Fotoateliéru Bělehradská 82, Praha 2 - cca 300 m od stanice metra Náměstí Míru.

- V IMPACT HUB BRNO, Cyrilská 7, Brno ve žluté zasedačce. Hlavní vstup do IMPACT HUB je z ulice Čechyňská, skrze velkou prosklenou recepci. Nejbližší zastávka tramvají a trolejbusů je Vlhká nebo Masná.

- Prostřednictvím živého online přenosu.

Na živý online přenos kurz budete potřebovat:

  • Počítač, tablet nebo telefon se zvukem.
  • Ideálně mikrofon, abyste mohli klást dotazy. Pokud byste mikrofon neměli k dispozici, máme pro vás připravený i chat.
  • Kamera není třeba, toto záleží na vás.
  • Webový prohlížeč Microsoft Edge nebo aplikaci Microsoft Teams, kterou je možné stáhnout zde. V těchto programech máme vyzkoušené, že přenos funguje, proto je doporučujeme.

Co byste měli znát před kurzem

Účastníci tohoto kurzu by již měli znát základní fotografické pojmy, které jsou náplní kurzů Úvod do světa fotografování a Základy ovládání fotoaparátu.

Měli byste umět před kurzem:

  • základně používat fotoaparát (zapnout/vypnout, zaostření, spoušť...)
  • vědět jak držet fotoaparát
  • mít základní představu o fungování
  • znát základní pojmy
  • základně se orientovat v nastavení fotoaparátu

Místo konání

Adresa:
Bělehradská 82, Praha 2

Základy kompozice a ostření

26. 5. 2021 17:00, Živě online

Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Základy kompozice a ostření

14. 6. 2021 17:00, Živě online

Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.

OPATŘENÍ PROTI COVID-19
Začátečník
Základy kompozice a ostření

29. 6. 2021 17:00, Živě online

Základy kompozice a ostření

Kurz pro začátečníky a mírně pokročilé. Odhalte tajemství pokročilých funkcí a možnosti používání fotoaparátu.